Alla inlägg den 11 juli 2011

Av erica - 11 juli 2011 01:13

fattar inte varför klockan måste ha så brottom emellanåt??? morr... känns som man inte skulle hinna göra nåt...


nu är kl. mitt i natten... som vanligt... och jag e piss trött, FAST jag har sovit 1 timme ca ikväll igen   vet inte vad jag har börjat med för sov stund mellan 9-10 om kvällarna!? är bara KANON trött då... helt sjukligt trött... men jag tippar att det har med värmen att göra... för iaf lill gubben e tröttare nu också... så vi är iaf 2! ELLER så e vi trötta ännu efter nattvakningarna...? eller så var det ju den där kombinationen va båda?


  bild på min febriga liten  

nu är han ju INTE sjuk mera, andra dagen feber fri nu, men tömde min telefon på bilder nu ikväll nämligen så!

SÖTNOS iaf!!!


  just had to.

dom är ju såååå söta lixom där dom äter tillsammans  


   inte alltför ofta man får alla 3 på SAMMA bild utan att dom äter  


  isabelle & Luddisen hemma hos iso mommo (mommos sommarhem)

  lycklig tjej & Beethoven

  vilken fart dom har när Isabelle släpper ut dom i det fria  

   Mozart har klätter glädje  

nej uuuuuusch nu e kl. mycket... men ska endå försöka orka kolla ett NCIS! men är ju inte värre än man somnar om man inte orkar så! 


GO NATT!

Ovido - Quiz & Flashcards