Alla inlägg den 7 juli 2011

Av erica - 7 juli 2011 23:58

idag kom mommo hit! JIPPIII alltid skönt med lite hjälp    så tack   

jag har passat på att tvätta, ja säkert 5 maskiner tvätt jag då, kan ju annars också tvätta, men är nog lättare att få nåt gjort då man har hjälp!

så nu hoppas jag innerligt att det INTE regnar imån, för då har jag ju tänkt ta in all tvätt  


tyckte nu ikväll att Benjamin kändes så varm, så testade ta tempen på honom och tänkte trilla på rumpan när han hade 39,1!!! senn steg det ännu mer så då gav jag nog snabbt en supp!! stackare att nästan ha 40 graders feber i denna HETTA!! ja fy usch då!!!   


  bild från igår, Benjamin & moffa i moffas garage! där ÄÄÄLSKADE Benjamin att vara   där finns ju allt som e intressant... en BIL, sitt gräsklippare, snöskoter, TRAKTOR... massa små maskiner! PARADISET tyckte lill killen  


    vilka munter gökar  


   Benjamin & Astrid hade iaf kul   tihi så söta!!


dessa bilder e alltså från IGÅR!!!



Av erica - 7 juli 2011 02:15

var just och kollade lindex igen.. kommer ju hela tiden en massa sött juhh! man hinner ju inte med!!


     

blåa åt killen och dom andra åt tjejen! köper ju inte hälften av det jag lägger ut här som jag gillar...

men dom monster tröjorna var ju endå små gulliga va  ?

vet inte med lilla my... vet inte om Belle gillar henne eller inte!? VET däremot att hon gillar SNIFF   tihi

Av erica - 7 juli 2011 00:36

nu bor alla kissorna hemma    åh så underbara dom är!!! vilka kärleks krankkar!!!   ok den nya kissen e jätte rädd ännu... men det blir väl bättre hoppas jag ju! 


  nya famijemedlemmen har anlänt! Luddisen ska DIREKT och kolla läget   


   inne i katt buren

  mozart närgången  

   Ludwig & Beethoven

   

    

  Beethoven sömnig!

  twinsen leker på nya "katt trädet" som jag köpte idag av pappas fru! splirrans nytt och jag fick det för 10 euro!!! deras katt ville INTE ha det (han lever inte mera dock  

så kommer nog inte ta ut paketet med det där andra "katt trädet" jag beställde!! inte när jag fick ett stort nytt ett för 10 e!!!

  mozart  

(vi satte det i lekstugan, det är ju där dom vill sova för tillfället så) på vintern får vi ta in det!

 

nu behöver jag bara en ny katt wc... har ju bara en vanlig låda nu, men känner att det sprätter ut för mkt...   och luktar rätt mycket också fast jag självklart byter den åtm. en gång/dag!! (tvättar inte varje dag dock...kanske man borde?)

har funderat på en sånhär

 

 

köpte också idag pappas "gamla" telefon...   riktig FYND dag för mej idag att vara till malax  


     knappt använd alls!! för pappa byter telefon som andra människor byter underkläder   skämt åsido men!! hihi

har ju själv en nokia x6

    

men fällde den en gång i golvet på halpa halli (TYPISKT mej på splirrans ny DYR telefon!! vad kostar dom, eller kostade iaf... typ 400 e!!!)

som sagt jag i ett nötskal!! anyway, den gick inte sönder... förutom displayen sprack... men den funkade men blev nån lös kontakt på den så har inte använt den på läänge... utan har haft nån ur gammal telefon istället... så nu ska det bli skönt med en normal telefon igen! nog för jag kommer sakna min x6... gör jag alltid! MEN gubben har ju en så får ju pilla på den i värsta fall då   

Ovido - Quiz & Flashcards