Alla inlägg den 6 juli 2011

Av erica - 6 juli 2011 03:24

hemsk film... då menar jag inte skräckis hemsk...


 

      

Av erica - 6 juli 2011 00:48

ÄNTLIGEN har vi beställt en!!! JIPPIII! har kollat på gigantti men ingen som vi gillade där... så blev att beställa en från hobby hall då istället... funkar ju det med, bara att det kostar 50 e att få hem den! SUCK! pissigt då gubben har lastbil och kan hämta allt lixom... men men...


 

snart snart  


idag kom också ÄNTLIGEN dom där björn tröjorna jag beställde för länge senn...


  sötisar med nya tröjorna  


   tant grön  


   farbror grön  


  sötnos kryper i nya tunneln  

gick inte att få bra bild på liten, för han kröp med sånn fart så man hann inte få honom på bild  


idag kom min marimekko canvas tavla... så nu e mitt kök marimekko inspirerat   


  nu är lampan ner flyttad... hoppas det ser bättre ut  

   mina gryt lappar  

   och tavlan!  

(gubben hatar den dock!! )

imorgon blir det malax... och träffa moffa, tantta & Inga & Astrid! Roligt att Benjamin & Astrid ska få leka igen! Bebbe kompis   

Ovido - Quiz & Flashcards