Alla inlägg den 16 juli 2011

Av erica - 16 juli 2011 00:25

idag har vi "ranttat" igen... ibland blir det bara så   

packade med mej barnen & kissorna och åkte iväg till mommo idag på eftermiddagen (hann inte innan, fattar inte vad vi sölat med  )

hann vi bara till mommo så ville hon iväg till sitt "vinter hem" och vattna blommor och kolla post... så då passade jag på att ta en sväng till k-rauta & hitade nu kanin nät eller vad man ska kalla det... "höns galler" kallar jag det...

ska ha det till en katthage vi ska fixa! kattorna får ju springa fritt, men kan va bra att ha en liten katt hage, ifall om lixom... Isabelle e ju JÄTTERÄDD om sina katter... så blir iaf skönt för henne att få ha dom i tryggt förvar nu & då  

katterna älskar sin katt hage just nu iaf... för nu är den UTAN tak  


var också till posten idag och tog ut det där "klös trädet" fast jag inte skulle göra det... men tänkte har ju endå 3 katter, så dom kanske behöver 2 ?!

och mer sovplatser skadar väl inte  

så nu har vi båda klös trädena i lekstugan, där dom bor... dom trivs så bra där! hihi! ibland kommer dom också in, men det är som dom skulle trivas att vara UTE! (blir väl annat på vintern antar jag)


  lite små suddig bild, men syns ju ungefär hur kissorna bor  


    här får man va som en kung, sova mitt upp i taket  

(vet ju inte om kungar gör det dock  )


    mat hörnan & wc hörnan  


och så har Belle gjort en liten "koja" åt kissorna ute på trappan också  


   

  tihi!  


kissorna avgudar sin mini matte och dom är med henne vad än hon gör ute   det kallar jag KÄRLEK    


  äntligen har lilla Beethoven blivit lite kärleks krankk också   tog nästan en vecka.. men nu känner även han sej hemma här! börjar spinna då han ser en osv. men han slår inte twinsen ännu, dom e sååååååå kärleks fulla kissor så har aldrig haft såna kissor förr   och då har jag haft MYCKET kissor!

helt underbara katter alla 3!!!    

och jag som trodde jag inte skulle fästa mej så mkt vid dom... när dom bara vill vara ute, men så fel jag hade! umgås ju massor med dom iaf! 

  goosingen ritar   

   

Ovido - Quiz & Flashcards