Alla inlägg den 20 juli 2011

Av erica - 20 juli 2011 17:29

igår kom H&M katalogen... och inatt då jag skulle beställa funkade inte sidan! morr... så har just gjort en beställning... men 2 saker jag ville köpa åt lill killen var redan slut!! WTF?!??! besviken... men kanske man kan hitta dom istan senn...


                     

detta beställde jag... hade ju som sagt tänkt beställa ännu 2 saker till men dom var slut!


1. hello kitty pyjamas dräkt åt tösen , hon ville så gärna ha en sånn hel dräkt, för att få ha som lillebror... men han har minst lika många 2 dels pyjamasar..

2. en cars mössa till min biltokiga son

3.en tuff tröja åt lillebror

4.grön huppari (munkjacka) åt lillebror

5.katt tröja åt Isabelle

6. "öron lappar" åt tösen

7.fleece jacka åt tösen

8. fleece jacka åt lillebror

9.cars pyjamas åt biltokiga bumbiiii

10.cars strumpbyxor åt Benjamin

11.rosa huppari (munkjacka) åt Isabelle


allt detta hade man ju klarat sej utan... men jag kunde inte hålla mej! men dom behöver jackor nog... och tyckte dessa var så söta!!


ja och för dom som inte vet så är lillebror, bumbi samma person = min son

tösen och Isabelle = min dotter

märkte att jag skrev det lite skumt där.... sorry   

Av erica - 20 juli 2011 01:19

men hur mkt hon fyllde vet jag inte...    70+  ialla fall ...

grattis till världens bästa fammo ialla fall!   


vet inte riktigt hur jag tänkte... men tog inget foto på födelsedags barnet (fammo  ) men hon e ju släkt med mej, hon vill inte bli fotograferad!!


  bus fröken på kalas


  bus bebbe på kalas


  bus & moffa


Benjamin e helt moffa tokig   så sött!!





Ovido - Quiz & Flashcards