Alla inlägg den 24 juli 2011

Av erica - 24 juli 2011 21:44

igår kväll var jag till arken med mia & marika... träffade ju alla roliga replot bor där också såklart    me like!!!

var jätteroligt enda tills jag fick en äcklig svindel & började må illa.... så jag & marika pallrade oss hem redan kl 12   syrran lämnade där & dom hade haft jätte roligt....såklart!!! morr... 

bästa för mej var ju nog endå att få komma hem .... inte så roligt att inte va hemma när man mår illa...


idag har vi varit efter mia till replot   har vart mycket replot på sistone nu! haha

bara så jättesynd vi flyttade därifrån en gång i tiden..... BAJS!!! betydligt trevligare människor där än i malax! så de så!!!!

(visst fanns det ju trevliga människor i malax med... men dom var få  , har aldrig hört hemma där jag! BLÄ)


har blivit lite...tja lite av detta bloggandet på sistone...men har bara inte orkat! man har ju ett liv också   


  mina busisar ska BÅDA åka kärra i butiken  

bilden är tagen för några dar senn... men idag igen var det "tvilling kärran" som gällde igen jag vet inte säkert, men jag TROR Isabelle vill va liten igen  

      söt öronen  

Ovido - Quiz & Flashcards