Direktlänk till inlägg 29 juli 2011

impuls köp

Av erica - 29 juli 2011 20:14

fick bara en sådan lust idag att åka på lite impuls köp! kan sitta fint ibland det också  


     

detta fick tösen... velour "jacka" (för inomhus) och söta hello kitty mjukis byxor!

velour jackan från lindex & byxorna från H&M


   

och killen fick dessa! bil tröja från lindex & cookie monster från H&M! TUR dom fanns på H&M istan iaf!! dom var ju slut direkt på nätet juh... synd att den garfield var slut   fanns ju i stora storlekar men.... 


 

det här armbandet & hello kitty balett skor köpte Isabelle för egna pengar på H&M! tjejen är sååååååååååå nöjd efter denna dag  

enda jag köpte åt mej själv var en massa hårband.... mina har en tendens att få BEN och springa iväg!! så nu har jag en hel hög igen...


igår kväll impuls köpte jag the big bang theory säsong 1-3 box på cdon också... men bara älskar ju den serien!!

 

en serie man kan kolla om och om igen!  


TULOSSA: (på lindex)

   

jättesöta!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards