Direktlänk till inlägg 18 juli 2011

fina kläder... igen ;)

Av erica - 18 juli 2011 01:17

måste bara lägga in en massa fina kläder jag hittat på LINDEX (som vanligt)


         

ok, Isabelle har gummi stövlar, hello kitty, dom får duga, men Benjamins som jag köpte, köpte jag nog för småa nästan... så han borde få nya stövlar! då skulle ju dessa bamse va super söta! MEN gubben kommer nog sätta sej på tvären då... tippar jag! menar finns ju BILLIGARE stövlar...

MEN ett par såna här "kura byxor" ska jag nog iaf köpa åt honom!! för köpte ju bara jackan i våras, och byxorna lämnade eftersom jag inte var nöjd med dom från H&M... tippar det blir dom blåa... dom ser lite för lila ut dom andra... kanske dom är lila vet inte, annars hade dom varit sötare, då det är katten jansson på dom   en regn jacka åt tösen behövs att ha hemma... men inte en för 29 e... OM fammo betalar isåfall  regnkläder i dagis har hon ju, såklart! regnbyxor hemma, men ingen jacka hemma!! behövs ju det också... nångång...


             

allt detta är ju hur fint som helst!!! Iaf byxorna & 1-2 tröjor tror jag att jag kommer köpa! skulle gärna köpa båda bamse... hihi... men den gula e rätt cool också! är nog nästan så jag tycker gula e finare än den som går i blått...

den gula är mer speciell och FÄRGGLAD! och det gillar vi!!


   

det här skulle tösen vilja ha... men är nog tveksam att köpa mera kläder åt henne... för 1. allt ligger på golvet i en enda röra!! 2. senn vill hon endå inte ha det jag köpt! suck...

men trosor används ju...såklart! så iaf dom kunde man ju köpa... kanske  

men den där tunikan/klänningen var ju annars jättesöt!! 


igår när det regnade massor var vi till jysk, passade då på att köpa paraply åt oss alla (okej inte till gubben han använder endå inte sånt) blev ett helt svart åt mej och princess åt Belle & cars åt lill gubben  

han var såååå ivrig att ha fått ett helt eget paraply!!  


    FAST det som Benjamin fick var RÖTT med cars istället för blått... synd dom inte hade blåa... men men... jag gillar ju rött så  

och benjamin gnällde ju inget såååååh....  

lill gubbens paraply var dock söndert, så åkte och bytte det idag!

köpte då också dessa "glas" passar perfekt åt barn!!! dom kan inte gå sönder i första taget!



  

 söta muggar!! dessa kommer att va omtyckta! bra köp också eftersom typ alla våra glas har gått sönder (inte på en gång , men alltid nu & då och ingen har köpt nya...) för mej gör det inget att vi inte har några glas, är en mugg människa jag   dricker aldrig ur glas hemma!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards