Direktlänk till inlägg 18 juli 2011

5 dagar kvar...

Av erica - 18 juli 2011 00:21

så får gubben semester ÄNTLIGEN! alltid bra att han har semester får man alltid en massa nyttigt gjort hemma! allt sånt man annars aldrig hinner med... i år ska det ju fixas och doonas färdigt köket (små lir kvar) och senn ska vi nog ha stor städning i alla skåpar! fy 17 vad man samlar på sej en massa SKIT under åren!! idag har jag slängt en full stor sopsäck redan! rätt bra på en liten stund iaf  

men var på SLÄNGA humär idag & älskar det humöret   

vissa saker tar nog lite emot att slänga... men man kan ju inte spara på allt! idag har jag slängt massa födelsedax kort & julkort bla... vad gör man med dom?? SJÄLVKLART har jag ju sparat alla kort åt barnen!!! dom skulle jag aldig ens tänka tanken att slänga... har inte utrymme för en massa grejjs helt enkelt...

undrar...sparar folk i allmenhet på julkort år efter år?

VISST vore det ju kul att se igenom alla julkort senn när man e gammal & gaggig men var ska man ha dem tills det då?? njä, jag är en slänga typ! VILL HA UTRYMME! och just nu har jag INTE det!   MER SKA BORT!


igår kväll var vi ut och körde till stan... skulle se om det var nåt livat då det var rock festivalen... men gaaah var ju hur lungt som helst! så vi åkte till replot istället hade jag lite guidning åt gubben (har ju bott i replot från liten till 2 klass typ)


  replot bron  

TYVÄRR e alla foton jätte suddiga... tagna med telefon!


och i norra vallgrund såg vi 2 älgar  


   inte skygga alls , tuffa gubbar  

och som sagt... suddig bild


  replot bridge by night  


JAG SKA KÖPA EN PROFFSIG KAMERA SNART!! senast då jag fyller år!!! VILL VILL VILL!!! älskar att fota så en toppen kamera ska jag ha! PUNKT  


    med den rätta kameran hade det här varit ett toppen foto!


  isabelle i replot

barnen var med, är typ första gången vi varit ut och kvälls/natt kört och dom varit med, men dom gillade det, dom hade sååå stora ögon & var såå nöjda   det är ju sommarlov!!! då ska det ju vara det också! man får va uppe senare osv.

  låååång rutt vi tog  

nej nu ska jag gå och plocka ur torktumlaren, fattar INTE hur jag klarat mej utan en sånn????? JIIIIISES!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards