Direktlänk till inlägg 19 mars 2012

2 till ;)

Av erica - 19 mars 2012 20:07

oh my...får väl ta och sluta shoppa mumin muggar nu, men då dessa hittade jag på findit, och hon som sålde dom bor i smedsby så...blev för lätt   


nu köpte jag en ny som den som gick sönder!! så nu har jag den igen! känns trist att köpa samma mugg 2 ggr...men vad göra...! dom säljer ju inte den muggen i butikerna mer, så tur hon sålde en lixom  


 

denna!! igen... men fin är den ju så man bara måste ju ha den lixom  


    

och så lilla my, denna säljs ju heller inte mera!


men efter detta nu så får jag bara köpa en mugg/månad... alltid typ sista i månaden... med början från denna månad... eller  ?!


jisses, vilket tjat om mumin muggar... hehe   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards