Direktlänk till inlägg 13 mars 2012

findit fynd

Av erica - 13 mars 2012 23:00

bara älskar findit...!! lixom det är ju såååå bra ställe! är det nåt man vill ha, lägger man in en annons & väntar på svar... har alla gånger hittat det jag vill ha, förutom EN gång...!

igår satte jag in att jag vill köpa expedit hylla, vilken färg & mått som helst bara... den ska in i "bastun" nya förrådet! fick ett super svar!!! en stooor expedit i svartbrun för endast 30 euro!! det kallar jag fynd!!

så nu får jag förvaring!! jipppiii!!


gubben åker och hämtar hem hyllan på fredag!


jeeej!!  


once more: FINDIT IS THE SHIT!!  

 
 
Linda

Linda

14 mars 2012 18:43

Den där vita radion från Clas Ohlson du bloggade om, den går inte bara på batteri, den har en sladd med också! Vi har en sån i köket, fast vi använder inte sladden. Gillar inte när sladdar hänger omkring :) Radion är jättebra, bra ljud!

http://liasvarld.blogspot.com

erica

14 mars 2012 18:50

jo var till clas ohlson och kollade på den, så då såg jag ju att den hade sladd ;) dumma jag! men grejen är den jag gillar heller inte sladdar som ligger överallt...! synd bara att man inte kan lägga usb sticka i den..dom hade en annan vit där också, med usb, men inte alls lika fin!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards