Direktlänk till inlägg 30 mars 2012

JÄVLA SPYOR!!!

Av erica - 30 mars 2012 03:26

för typ en timme senn började Benjamin spy här... spydde ner halva sovrummet & mej, flera gånger  

 fick ropa efter gubben så han fick stiga upp och hjälpa till med allt elände.....

torka spyor, duscha, bädda rent i sängen.... 

och såklart träffade lill gubben ena gången på min nya stjärnmatta!   men man kan ju inte va arg... får be faffa tvätta den, dom har bra torkrum där dom bor! 


tror lill gubben just somnade om... men jag vågar nog inte sova, för när han spydde for det helt fel och jag fick svänga honom nästan upp och ner  

jätteläskigt!! och allra minst för honom, han var ju helt i panik... gråtit och skakat som ett asplöv!

lill gulle vännen  


Belle i sin tur har vaknat och gråtit över öronen flera gånger inatt....

nu är det inte halsen hon gnällt på, utan just öronen... SUCK!

BLÄÄÄ för allt skit


får fortsätta kolla "sveriges värsta bilförare" på tv4 play jag nu då... tror iaf jag måste va upp ännu en stund...

ifall om...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards