Direktlänk till inlägg 11 mars 2012

grått?

Av erica - 11 mars 2012 00:50

har jag börjat gilla grått nu också...? hmm...

nåja, köpte ju den där stora gråa stars mattan... och har jag en gång börjat med grått kan jag ju lika bra fortsätta  


   


dessa beställde jag just  

när dom nu råkade ha -45% på just dessa mattor, som matchar min stora matta! (likadann)

har en gång förut beställt såntdär hus... men tog aldrig ut paketet, glömde bort det...  

nu beställer jag en igen... får jag se om jag gillar det eller inte  

har många rum att ha hus i  

kommer ju mera hus från zelected by houze   men nog ska jag hitta plats åt dem alla...

annars får jag sälja i min tur... findit is the shit!


jaaah.. såhär gick det med mitt alcatraz   äh, hinner nog!! hihi


var och kollade på kapp ahl sidan idag, hittade 2 söta tröjor åt tösen där... köpte dom INTE, men skulle gärna vilja  


 

skulle passa perfekt med dom prickiga mimmi spännorna jag köpte idag åt tös!!

Benjamin fick en lila littlest pet shop väska  

han ville ha den HELT SJÄLV  

mammas lilla gullepojke!! ja, än så länge är det helt ok att gilla flickigt! hihi

hon i kassan log nog när han var så ivrig med sin nya väska  


           

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards