Direktlänk till inlägg 11 mars 2012

5 års kalas x 2

Av erica - 11 mars 2012 00:15

idag på dagen har det varit 5 års kalas x 2! Emma & Freja, the twins   sötisflickorna! 

och Isabelle gråter när man kommer sej dit... OMG!! trodde jag skulle få spunk!!

hon är inne i en grymt känslig...blyg period just nu... mer än vanligt... jobbigt som bara den!!

MEN när vi åkt, hade det gått riktigt bra iaf!  

SKÖÖÖÖNT!!


Kan inte fatta att man gråter när man åker på sin bästis födelsedags kalas... (Freja)

meeen... var ju massa barn där, alla hennes kompisar från dagis... ett mysterium!

nåja, slutade ju bra  


Isabelle hade iaf köpt hello kitty spännor & nagellack åt sessorna!

(deras mamma sa dom önskade sej nagellack)

och spännor vet till och med jag att dom gillar  


och MELODIFESTIVALEN dåå!!

såå glad att LOREEN vann!! tror ärligt hon är enda som har chans i maj senn...

HEJJA SVERIGE!!!


om man skulle avsluta kvällen med ett alcatraz avsnitt då... har ett kvar, tills nästa kommer 19 mars!

 

känner mej för trött för en film, fast jag gääärna skulle kolla en... men blir nog bäst med en serie bara... är tröttmössa!


GO NATT 


     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards