Direktlänk till inlägg 26 december 2011

åbo besök

Av erica - 26 december 2011 01:18

idag...nja, snarare ikväll (mot kvällen iaf  ) kom min barndomsvän Linda & hennes sambo Nicke hit på besök! skojjigt   barnen var eld & lågor!     


barnen & linda

ja och Ronja, som alltid ska vara med  




 


hade ingen aning att dockhuset skulle va såhär STORT! höm höm..

hoppas bara vi hittar en plats åt det också nån dag... än så länge får det stå där!


en sak som STÖR mej mega massor med alla bilder jag tar, e vårt GOLV! fy fan!!! hatar det så jävla mkt! har gjort enda senn vi flyttade in hit... men gubben vägrar satsa pengar i nytt golv innan barnen blir "vettigare" som han säger  

nåja, senast igår så satt Isabelle och ritade en stooor blomma på golvet   tack & lov att den gick att tvätta bort... men endå...

vill ha nytt golv NU!!! nåja, snart e väl detta FULA golv inne igen...       


by the way, ÖSREGNAR och STORMAR ute nu, happy juldag/julannan dag lixom...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards