Alla inlägg den 20 december 2011

Av erica - 20 december 2011 00:57

vaknade imorse hes och hade sjuk hals... och mega förkyld på alla jävla sätt... senn när jag skulle äta tog det jätte ont typ vid ena käken... tänkte inge mera på det... åt igen, lika ont... men tänkte inte desto mera då heller! men efter vi vart och frisserat oss 3 av 4 i familjen och det började svälla, DÅ tänkte jag på det & åkte DIREKT till hvc på smedsbyvägen!! spottkärtelinflammation TRODDE läkaren... så jag fick penicillin! HOPPAS verkligen det hjälper med det iaf!!! har tagit första dosen direkt jag kom hem, så hoppas ju va rätt så frisk över jul iaf...

just nu tar det inte alls ont, men efter man har ätit, ja JÄVLAR va ont man har då!!  

nu tänker jag VILA mkt och bli frisk!!!

är meega snuvig , lite hosta... lite sjuka öron också... FY FAN för att va sjuk!

får räcka nu!!! 


Benjamin för allra första gången hos frissan!! (bara kattis men iaf, hon e ju frissa!)

han var JÄTTEDUKTIG!

klippte bort mkt hår, men ännu har han nog det rätt så långt... vägrar klippa bort alla "baby lockar"

får ta det lite "etappvis"... så jag inte svimmar lixom!  

han blev iaf sååå fin, fin e han alltid men endå! blev fint!

enda som inte klippte sej var tösen... det var hon inte alls intresserad av, så vi får försöka fortsätta att klippa henne hemma då ... 


 


  


Ovido - Quiz & Flashcards