Alla inlägg den 2 december 2011

Av erica - 2 december 2011 22:13

av pappsen   men tyvärr var en sak slut... den rosa princess kronan (dörrskylten) så då lämnade jag även bort den blåa billie bilen dörrskylten också! 

men ingen fara! 

dom viktigaste sakerna fanns ju!!! 

får hem paketet på söndag då när pappa kommer hit på Benjamins kalas  

och då slipper jag äntligen alla jultidningar, syrrans candles låda & alla partylite påsar... som endå luktar enormt goda, så kunde ju ha haft dem längre  

men skönt att få bort endå, iaf jultidningarna, så jag får betala bort dem!


ikväll har vi varit på kalas till mamma (mommo) men var bara en liten stund där, brottom hem till idol!

och så vill man ju inte va borta så sent med 2 små barn heller!


imån blir det att börja fixa allt till Benjamins kalas    

Av erica - 2 december 2011 02:13

idag fick jag hem min första zbh beställning! partyt jag var på hos Denice (fick ju hem tomtarna före, men det var ju min andra beställning  )  

betalt till Denice redan har jag gjort, så har jag det undan också! känns skönt!


såhär ser det ut  


har inte hunnit fota dörrkransen än     

men den var så jävla fin så tror jag vill ha den inne! hahaha


nu bara väntar jag på stora bää så har jag fått allt från zbh  

nu får jag verkligen ta det lungt ett tag... men har nån party i vår får man ta nya tag     

Ovido - Quiz & Flashcards