Alla inlägg den 5 december 2011

Av erica - 5 december 2011 03:24

ska försöka sova nu efter denna filmen... var ok, men väääldigt seg mellan varven, iaf enligt mej...


 

  )


chris evans e iaf HOT      

Av erica - 5 december 2011 00:36

härlig blandning... NOT!

började typ 5 minuter innan alla gästerna anlände... hann inte direkt avboka nåt! men HOPPAS INNERLIGT jag inte smittat ner nån! det sista jag vill... men ingen verkade nu va rädd att bli smittad heller, förutom syrran då  

men huvudsaken var att Benjamin fick ett lyckat kalas och det fick han!!  

och eftersom jag mår PYTON kommer jag att lägga upp bilder imån, om jag mår bättre då... =hoppas=

kommer att ha hem tösen från dagis också så inte detta sprids på dagis... är ju onödigt! och hade hoppats alla föräldrar tänkte som jag... men det gör dom ju INTE! då har ju inte alla den möjligheten då kanske... men... endå! 

Ovido - Quiz & Flashcards