Alla inlägg den 3 december 2011

Av erica - 3 december 2011 03:30

varför sitter man eg uppe ännu... jag e ju tokig! men sov gott förra natten, och tydligen att man får en HEL natts sömn så e man piggare igen   

men måste nog gå sova nu, har massor att fixa med imån!


först lite lindex "tulossa"


   

dessa var ju små coola...


   

dessa är jag sugen på att köpa alla 3, när dom kommer v. 51! som sagt byxor behövs , han har växt ur 86:orna!


skulle jag visa denna velour dräkt åt tösen skulle hon vilja ha den DIREKT! så vet inte om jag ska visa den  

den är ju söt... men dyr!


denna är slutsåld   SYND att jag missade den!! han behöver ju större pyjamas, och denna var ju enormt söt!


nej, nu bums i säng!! GONATT           

Av erica - 3 december 2011 00:49

bara att klicka på länken och bli medlem   Buzzador söker iaf


 Gravida samt föräldrar med småbarn födda mellan 1. januari 2011 till och med 31. december 2011 Tonåringar födda mellan åren 1994-1997.


http://www.buzzador.com/?refstr=bellebumbi

Ovido - Quiz & Flashcards