Alla inlägg den 11 december 2011

Av erica - 11 december 2011 23:21

lite snabba var vi att fira lucia   nåja, vi prövade mest!  


min lilla snorkfröken  


 



och vad vore lucia utan en liten tomtenisse  


tihi  

 

 

                   min lilla tomtenisse geka  


mina 2 sötmisar!!

  


och så lite news från LINDEX... SÅKLART  


     

dessa 4 har Isabelle kollat på och vill ha med våld  

skumt eftersom tunikor inte verkar duga ens  


 

dessa är super söta!!


 

jättesöta!!


      




   

Av erica - 11 december 2011 02:07

denna jul skivan har jag hört på alla år i såå många år... tror första året jag hörde på den var när jag & gubben hade flyttat ihop, och det är LÄNGE senn  

den är sååååå bra! påminner mej om "eila huse" ärligt...


   


Av erica - 11 december 2011 00:52

finally! VISSTE ju jag hade sett såna där "värme tossor" nånstans, och så var det ju på jysk!!

så dessa ska jag köpa när jag fått lite födelsedags pengar!  


tant varning!  

men mina fötter är som ispinnar emellanåt!! speciellt när jag ska ligga och mysa och kolla film om kvällarna... då skulle ju dessa va PERFEKTA!!

nåja, jag skiter i hur tanttiga dom är, vill ha!


igår var jag inne på different designs katalog och kollade! OMG! fanns ju massor jag ville ha!!


                                       



UNDERBARA saker!!!


PEPPARKAKOR kommer jag få av mamma till födelsedags present!  


har en hel del annat att samla på sej också  


VILL VILL VILL!!!

men man kan ju inte få allt... väl?

syrran är lika såld på dessa... "different design", tippar vi inte är enda!     

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards