Alla inlägg den 10 december 2011

Av erica - 10 december 2011 03:34

kan inte riktigt bestämma mej hur många solar jag ska ge åt denna film, den var bra, men endå rätt små slö mellan varven...


  )


får bli 2 1/2... den gick endå helt ok att se...

fast jag total hatade slutet... och det drog ner "poängen" hade den slutat bättre hade den fått 3 solar!    

Av erica - 10 december 2011 00:11

visste inte ens det fanns såna, före jag såg en på hobby hall, och beställde den åt mamma! idag testade vi den... tja... inte e den ju värd 35 euro direkt..


lila & fin & flickig  

Isabelle älskade den! hihi


  

muffins smeten!


 

så "häller" man i smeten..


VIPS! 3-5 min senare är dom färdiga...


TADAAA MUFFINS!  


men dom blev rätt mini muffins.. men gör väl inget.. passar perfekt att fixa till cup cakes!


mommo har varit här hela dagen idag   hon kom före kl 1 så jag fick åka och hämta tösen och lill killen skulle få sova!

och sova gjorde han minsann   min lilla sömntuuuta  

(nej, men han e extra trött nu när han varit sjuk och är ännu förkyld och små krasslig)


ikväll brände sej tösen på "öppna spisen" och kan ju meddela att insatsen är HET som bara fan!!! jisses vad hon grät! 2 stora blåsor fick hon på handen... stackars lill kvinnon!!  

man har alltid varit rädd nån ska gå och bränna sej... hon VET ju att det är hett där, lillebror VET det är hett där, men det gick i misstag hon steg fel och föll typ...!! STACKARS!!

men till sist somnade hon, så troligen har hon inte så aj aj just nu då!

gullunge!!      

Ovido - Quiz & Flashcards