Alla inlägg den 1 december 2011

Av erica - 1 december 2011 03:15

rätt fräckt det när det bara är 1 dec ännu   hade ju bara en kvar att köpa, åt lill killen och nu har jag äntligen beställt den.. hade tänkt köpa den istan, men eftersom mamma också skulle ha nåt från hobby hall beställde jag den istället! den kan ju va slut istan också, så lika bra att beställa den är det fixat och klart! CHECK

fan va skönt, där försvann den stressen!!


     

denna blev det då iaf till sist... vet inte varför jag valde just denna, bara gjorde det! den är ju mjuk och gosig, och killen gillar att goosa så  


sitter uppe här mitt i natten med en gnällig kille... "pipi mage" säger han... vilket jag har märkt då vi fått byta blöja...

TUR det finns mumin trollen så vi har nåt att göra när han INTE KAN SOVA!! 

Av erica - 1 december 2011 01:41

var en trevligt party ikväll! hon som hade partyt var toppen också! var helt annat än partyt jag var på sist! detta tog flera timmar   


köpte 2 saker... skulle ju bara köpa EN, men det lixom sket sej...


stora bää! MEN dom var slut, men Annika hade beställt hem ett, så det kommer jag få! TOPPEN!


så satt jag och funderade läääääääänge om jag skulle köpa tomtarna eller inte...men kom fram till att jag inte hinner "njuta" av dom nåt, eftersom det tar 2 veckor innan dom kommer... då kom annika på att jag får ta hennes tomtar direkt!   så hem kom jag med 2 söta tomtar! 

när jag fick det erbjudandet kunde jag ju inte motstå lixom  

hade jag fått vänta på dem i 2-3 veckor så hade jag nog skippat att köpa dom... menar julen har ju nästan varit då redan! kanske man kan ha dom fast det inte är jul också? menar när dom inte är röda? vet inte egentligen...

skit samma, nu har jag ju dom! 


 


sitter här mitt i natten och blir plötsligt sugen på PEPPARKAKOR!! och inte vilka som helst, utan dessa


haha helt sjukt!!  


men har ju umgåtts med två gravida ikväll nu så kanske jag blev "sken dräktig" eller nåt      


   

Ovido - Quiz & Flashcards