Alla inlägg den 21 december 2011

Av erica - 21 december 2011 22:59

har handlat igen!   men allt har inte hunnit komma än (mumin) så gör en ny bestäälning så fort Isabelles tröjor kommer in! och TUR man hämtar i butiken kostar det ju ingen frakt!


 

en av mommo och en av mej!


 

dessa kunde jag bara inte motstå...


åt tösen...


nu väntar jag bara in 1 tröja, 1 tunika & ett par leggings till så har jag allt  

och så borde det bli rätt så jämt också, eftersom liten fick 2 par byxor också!


jag får nöja mej med att kolla på detta LJUVLIGA foto, eftersom jag inte kunnat gå ut och leka med barnen idag...

så lessamt! men nog har dom ju det roligt med pappa också såklart!


fin skylt jag hittade i en mysig nätbutik för ett tag senn!          


  GRATTIS åt tösen på hennes 5 år & 8 månaders dag! 

 PUSS     

Av erica - 21 december 2011 03:59

helt underbar film!


         

Av erica - 21 december 2011 01:43

spännande film!


   )     

Ovido - Quiz & Flashcards