Alla inlägg den 28 december 2011

Av erica - 28 december 2011 00:26

kollade genom ellos katalogen idag, på nätet! och som vanligt finns det ju stuff jag bara "måste" ha... har ju inte köpt nåt än dock!   


 

super söta!! och perfekt som dagis kläder! tror jag kommer köpa den blå/turkosa! TROR betyder ju inte att jag kommer göra det...  


 

dessa två är ju nästan ett måste, så himla sött ju!!


   

dessa är supersöta!! ALLA sa tösen, men tror isåfall det räcker med en... och får väl bli den gula då, eftersom det andra med kitty var blått/turkost, rosa... då är det bara gult kvar  


   

söta! men den första e allra sötast!


hittade INGET sött åt killen alls...   JÄTTETRIST!! nåja, hittar garanterat åt honon från H&M eller lindex då istället senn...sommarkläder om det behövs! 


   

dessa till tösens rum hittade jag också! sååå fräcka! hon gillade dom själv också...

hon tänker önska dom av mommo till födelsedagen!   alla trooor!

det kommer ändras miljoner gånger ännu!


och inga fina gardiner till Benjamins rum hittade jag.... morr...

fans inget killigt FINT alls...

är ju inget fel på varken Belles eller Benjamins gardiner, MEN ombyte e ju lite kul också...


 

dessa gillade jag också!! (inget fel på duken heller, precis min stil)


 

dessa söta saker också!! men tror inte jag kommer köpa cake burken i vilket fall... är nu så sällan vi har hem nåt sånt gott iaf...

men huset!! fan va SNYGGT!!


hatar ju skor...   men endå har jag köpt 2 par... bra att ha ombyte, fast dom ser nästan likadanna ut! haha!

vita såklart ... också!

kan ju iaf åka iväg till tandsköterskan med mej själv imån bitti nudå, utan att frysa fötterna av mej!!

looovar, dessa är VINTRIGA & varma...  


jul & choklad... eller?

fast själv har jag inte ens smakat en enda choklad bit på hela julen!     

  


         

Ovido - Quiz & Flashcards