Alla inlägg den 25 december 2011

Av erica - 25 december 2011 00:24

så har julafton varit & farit då än en gång!! mysig dag som alltid ALLTID alltid går så snabbt!

moffa & syrran kom 12  

moffa åkte hem igen där halv 2 tiden... han firar ju alltid med sin fru & hennes barn (vuxna barn & deras små) vi e ju också hjärtligt välkommna dit, men jag vill inte, vill fira HEMMA  

mest för barnens skull... fick själv "rantta runt" när jag var liten, det vill jag inte mina barn ska behöva göra... är ju endå rätt jobbigt  


senn halv 2 kom fammo och faffa hit (barnens) och fammo började fixa mat som alltid!


belle i väntan på maten  

INGA byxor idag inte!! haha


Benjamin å fabbo Anders leker


från villa 31  


också från villa 31! men använder den som "julkortshållare"              


vita julgranen  




gillar den suddiga varianten, ser speciellt ut  


klapparna


...alla i princip barnens  


...måste ha super snälla barn...


liten kille i denna hög                  


 

 

BILEN  


usch vad jag e med på bilder idag... haha


   



syrran ser... lite busig ut eller nåt  

haha! söt iaf!  




SNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIFF  


 

                      

Ronja ska å va mee  


 

pappa & flickan byxlös kollar in nya dockhuset  


 

               Benjamins klappar 




 

inte alla klappar, men det mesta!


Isabelles klappar


Belles


   

ja, nästan alla här då också...


denna var en riktig HIT! Hennes favorit prinsessa OCH hennes smaknamn står på tröjan också  


trots en hel mysig dag & kväll har den också varit lessam...

en av mina bästa kompisar pappa har dött, och jag e sååååå lessen för Fredriks skull & hans barn!! 

 

ni finns i mina tankar HELA TIDEN!!    

     

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards