Alla inlägg den 31 december 2011

Av erica - 31 december 2011 18:07

 

Av erica - 31 december 2011 03:03

spännande film!! skulle jag  bita på naglarna hade det vart läge för det i denna filmen!!

härlig dialekt också   


   )     

Av erica - 31 december 2011 00:33

hade lite ångest när jag var efter den vita arkkun till posten igår... tyckte den såg liten ut.. MEN efter att ha sökt större lådor på anttila idag, fick jag nog ge mej! så gubben byggde ihop den och den blev ju helt PERFEKT!!!  

(dom gröna är tillbax skickade, waaaaay to small) 

så nu har jag en FIN och STOR duplo låda... och 100 euro fattigare...  


den får stå där tills jag hittar ett bra ställe åt den!  men eftersom den är så fin, får den nog börja bo i vardagsrummet  


kanon toppen låda!! ME LIKE         

Ovido - Quiz & Flashcards