Direktlänk till inlägg 1 december 2011

julklapparna inhandlade

Av erica - 1 december 2011 03:15

rätt fräckt det när det bara är 1 dec ännu   hade ju bara en kvar att köpa, åt lill killen och nu har jag äntligen beställt den.. hade tänkt köpa den istan, men eftersom mamma också skulle ha nåt från hobby hall beställde jag den istället! den kan ju va slut istan också, så lika bra att beställa den är det fixat och klart! CHECK

fan va skönt, där försvann den stressen!!


     

denna blev det då iaf till sist... vet inte varför jag valde just denna, bara gjorde det! den är ju mjuk och gosig, och killen gillar att goosa så  


sitter uppe här mitt i natten med en gnällig kille... "pipi mage" säger han... vilket jag har märkt då vi fått byta blöja...

TUR det finns mumin trollen så vi har nåt att göra när han INTE KAN SOVA!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards