Alla inlägg under oktober 2012

Av erica - 9 oktober 2012 21:53

usch var en läskig film!!


 

      


Av erica - 9 oktober 2012 17:26

var med kidsen på en liten mysig rutt   


Av erica - 9 oktober 2012 02:19

glömde ju helt bort detta... har gått KANONERS! synd bara jag inte hann ut på prommis... men nåja, sprang ju rätt mycket på min shopping rutt    men endååå....



Av erica - 9 oktober 2012 02:08

idag tog jag en rutt... som tog rätt länge... sist och slutligen...

1. var till gerby efter 2 mjukis djur som jag samlar in till sjuka barn på VCS! enormt snällt av dom som vill skänka!! verkligen ett + i kanten ifrån mej!! jag själv har också köpt 2 mjukisdjur! är väldigt lite korsholmare som skänkt mjukisdjur vilket jag tycker är D.Å.L.I.G.T men alla med sitt...


2. brändö bibban... in med lite böcker...


3. mini mani... där köpte jag bla. denna!


 

(så kom även denna fel väg... gaah... blir galen!)

denna mattan passade SÅ bra... vi har ju en hund... några katter... och alltid möss på trappan   

PERFEKT matta åt oss!!


köpte även en sopborste... listerine... osv   


4. citymarket stenhaga... där köpte jag en massa katt mat!

(är faktiskt dyrare på mini mani... och eftersom jag alltid köper kattsand på cittare, kunde jag lika bra köpa maten där då också...!) köpte också lite glansbilder (bokmärken) tösen har börjat samla...   


5. till piffi posten och väga ett paket


6. smedsby bibban med lite böcker...


7. s-market  ---------------> HEM!!



Av erica - 9 oktober 2012 01:54

IDAG kom mitt första brev!!! jippiiii   


 


 

och så kom det fel väg IGEN... gaaah...


 

speciellt brevpapper!!   



Av erica - 8 oktober 2012 01:07

liten vaknade just gråtandes...och han sa inte varför han var så ledsen...?! lite snorig märker jag att han är...inte igen!!!! typ!!! nu låter jag honom kolla postis per så han får lugna ner sej och känna sej trygg <3

Av erica - 8 oktober 2012 00:33

mera sött... 


 

 

 

så söta saker!!


 

 

 

söta grejjs! 

vet inte om jag kommer köpa nåt av det... ser vi senn! 

  


Av erica - 8 oktober 2012 00:28

uuups lite sent ute med denna...


Ovido - Quiz & Flashcards