Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av erica - 10 oktober 2012 23:45

har gått bra! inte sugen på nånting... och idag har jag också bara ätit LCHF... så hoppas vågen visar lite minus senn på fredag...

(brukar väga mej på fredagar... )


idag vaknade jag med att jag inte hörde nånting på mitt vänstra öra!! snacka om ÄCKLIGT!!

ringde hvc... dom sa jag skulle komma och visa det för en sköterska... ingen vaxpropp, ingen sprucken trumhinna...dom hittade inget fel... men känns endå som nån skulle ha petat in en ärta i örat på mej!   

obehagligt...

nu börjar jag bli mera van, känner inte av det så bra just nu... men känner endå det känns annorlunda...

hoppas det är helt borta imån, för det är rätt så jobbigt...

alltid ska det va nåt... blir sååå less...


idag handlade mommo åt kidsen på lindex online när dom hade REA!


 

denna har jag ju "kyttat" på förut... tycker den är så fin!! så RETRO på nåt sätt!

me like!!


 

denna var bara 3 euro, så just had to lixom   


 

och denna valde Benjamin till sej själv! 

gullunge   


söta saker!!



Ovido - Quiz & Flashcards