Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av erica - 28 oktober 2012 23:41

puhh... finally in bed!! LJUVLIGT!

sov skitlänge idag... men är endå trött... och har inte gjort NÅNTING idag... förutom att damssuga och plocka lite... med STEGRING igen!! både jag & Benjamin har fått det tillbax!?? WTF...

tippar vi inte var fullt friska när vi begav oss ut eller nåt...

BLÄÄH i vilket fall...


hittat 2 söta saker på lindex...


 

denna skulle jag kunna tänka mej till årets julkort... 2 pepparkaks gubbar   


 

och denna var ju bara för GULLIG!


får se om jag köper nån av dem... eller båda...   



Av erica - 28 oktober 2012 19:15

hade varit myyycket roligare att fixa snygga barn rum om man hade FINT golv... men när ens golv ser ut som STRYK är det inte lika roligt... blir ju lixom inte mysigt i vilket fall då   


 


 


 


 


 


ojojoj, man blir ju helt salig!!!

finns tydligen många andra mammor med samma smak som mej   



Av erica - 28 oktober 2012 02:16

har lixom scannat in dom förut... men dom blev nån underlig färg...?!

fattar naada...


här kommer dom söta!!     


 

    


 

  


 

  


 

  


 

denna kommer komma upp på fotoväggen!


 

och denna!!


    







Av erica - 28 oktober 2012 01:48

Idag var vi på halloween mete till sale i kvevlax! 

gubben tog ut pengar till metet... och så fick vi en glad överraskning! DET VAR GRATIS!!

Stooora påsar fick dom, men massa godis i ... och Isabelle fick även lite klisterbilder i sin påse... och Benjamin fick nån liten leksak!

GILLAS jättemycket att få nåt GRATIS!

var också ansiktsmålning, men tyvärr ville ingen av barnen ha en sånn...   

var ju lite tråkigt... men men...   


IGÅR köpte jag annars denna...


 

har ju kollat in denna förut (på s-market i smedsby)

och igår slog jag till   

har tänkt ha den på stegen där ute... bara jag kommer mej ut och fixar den vill säga   


bilden är tyvärr dålig... är batteriet dåligt i telefon tar den dåliga bilder... så alla bilder är rätt dåliga idag...


 

dessa köpte jag till mej själv idag på s-market   

dom är säkert meningen åt barn... haha

men funkar bra att ha hemma iaf! dom var ju RÖDA... med söta blommor på   


 

ikväll testade jag "blåbärs muffins" mumin te 

tja... te är nog inte min grej...


 

Benjamin smakar te för första gången nånsin   


 

  


 

söt plutt   


 

"kång gale"

(trollkarl) 

det är han, säger han ialla fall   


 

där går en liten kång gale   


 

ljus mys


 

har möblerat om lite ikväll   

och i spegeln syns att jag satt en annan bänk vid fotoväggen!


 

är iaf nöjd ÄN SÅ LÄNGE!   

får se hur länge!! HAHA


 

livsnjutaren MOZART   


 

underbara, underbara katt   



Ovido - Quiz & Flashcards