Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av erica - 7 oktober 2012 23:47

nu ska jag försöka mej på en lite längre tid än 20 dagar... usch! känns små jobbigt... men ska nog fan klara det!   

äter ju inte gott varje dag annars heller, men endå... 

klarar jag 35 dagar? återstår att se   

idag har det ju gott jättebra... men söndag är ju inte i vanliga fall godis dag heller, är nog FREDAGAR som kommer bli svårast... fredagsmys u know...


har idag shoppat lite etiketter   

(nu är jag på G... haha)


 

tycker dessa ugglor är sååå charmiga!!


 

söt!!


 

och katter!!   


 

sååå gulliga!!!


hoppas dom är lika fina i verkligheten då också!!   

spännande att se senn!


gör ju etiketter själv och säljer, men eftersom jag gör dom till så många andra så är jag ju JÄTTETRÖTT på mina egna... så de så!!


väntar in nåt brev också nu fick jag höra på fb, så hoppas det dimper ner i morgon, måndag!! 


när jag nu en gång håller på, kan jag ju skriva lite om brevpapper...   

gillar ju egentligen inte diddl mera.. rätt trist och VANLIGT numera... men när jag kollade papiton igår så fanns det nog 3 set jag skulle vilja ha endå   


     

rätt söta endå!! ELLER HUR??




Ovido - Quiz & Flashcards