Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av erica - 4 oktober 2012 23:29

HJÄLP vad tiden går... för snabbt!!

lite lessen är jag nog över det...


idag var jag och hämtade tösen ca. 16.20 då rök vi iväg till stan igen, tänkte ju att jag bara MÅSTE ju hitta nån present åt syrran.. ville inte bara ge pengar... eller nåt presentkort utan en SAK!

blev 2   

en vit lådda hon hade kollat på, på mini mani... hon gav tipset själv idag   

blev DIREKT lättare då!! haha

och så en annan snuskig sak!!   

gubben sa jag INTE fick ge den... gaah, va han e tråkig!!!   

kommer ge den, hon får se det som en liten rolig grej! GARV!!

inköpt på sisustus IN... så är ju från ett bra ställe!!   


imorse vann jag 2 splirrans nya handy manny dvd åt lill killen! för ENDAST 46 kr, TILLSAMMANS!!

(46 kr är billigt, när dom var inplastade och allt)


 

dessa finns INTE att köpas i finland... isåfall heter handy manny nåt konstigt här...som jag inte kan komma på   

Isabelle total älskade Handy manny då hon var mindre... typ i 3 års åldern! 

  

inte så jättemycket mera dock... men kollar lillebror kan nog hon också sätta sej ner och kolla!

hon är ju endå liten ännu!   



Av erica - 4 oktober 2012 23:26

gårdagens... idag har det ösregnat så bara orkade inte bli våt typ... blev tillräckligt på min dagis och stass runda!


Av erica - 4 oktober 2012 00:49


bara älskar denna låt!! 

  


Av erica - 4 oktober 2012 00:33

var på det humöret nu   

känner mej aningen trött... förra nattens sov saldo = 0 timmar!

lill killen kissade ner sej, och efter det somnade han INTE om!! på hela natten!!

istället var han värsta duracell kaninen   

nåja, sånt som händer...


 

GÄSP   

tösen var lite trött imorse... hihi


 

och ARG på mej var hon när jag har börjat fota på MORGONEN nu också   


 

trevlig lapp man såg på dagis dörren... 

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH......


 

efter dagis mys   


 

Belle älskar shopping!!

idag blev det köpt en "råskis" till hennes rum, glansbilder... och 2 kort   

hon ÄLSKAR vanliga vykort!!

var meningen jag skulle till stan idag för att hitta present åt syrran... men hittade INGENTING... suuuuck...


 

köpte en tugg boll åt Ronja idag istan   

JIIIISSES vilka klor hon ser ut att ha på bilden... man blir ju nästan rädd   


 

FINALLY!!!

en liten prommis!!

var så HÄRLIGT!! njöt till 100%


höst mörkret är också för ljuvligt   






Ovido - Quiz & Flashcards