Alla inlägg under oktober 2012

Av erica - 20 oktober 2012 01:44

mommo har köpt lite klappar!   

åt kidsen alltså! och ännu till för exakt samma summa var också! 


 


 

denna åt tösen!


     

och dessa 3 postis per åt lill gubben!!


sa till henne hon behöver inte köpa så mkt mer om hon inte vill   

men några postis per dvd ska hon iaf köpa åt lill gubben och nåt pyssel/glansbilder till tösen ännu!


snart jul   


själv har jag inte köpt en ENDA klapp... tänkte vänta på skattepengarna i år!


Av erica - 20 oktober 2012 01:07

idag fick jag "dra ut" tösens tand! och för att hon var duktig fick hon komma med mej på lite ärenden... och så fick hon köpa söta ringar på h&m   


tösen hittade en mössa hon ville ha på seppälä! men vi avvaktar ännu   


 

hihi   


 

hon busade lite på denna bild... därför hon ser så stirrig ut   


 

ett par stycken såna här hade jag gärna haft!!

stjärnor och allt   



Av erica - 19 oktober 2012 03:44

FY FAN VILKEN SJUK FILM!!! skrev jag här i bloggen senast i Januari "inga mera Wrong Turn filmer nu" och så går jag och kollar på skiten! denna var alldeles för rå och ÄCKLIG!


 

  (  )


Av erica - 19 oktober 2012 01:41

ikväll har vi kämpat med Isabelle och hennes en lös tand... hon har vägrat göra NÅNTING så länge hennes lösa tand är kvar... men vi har INTE fått ta bort den!?? har varit rätt panik aktigt här... och massor med krokodil tårar... hon är JÄTTE KÄNSLIG när det gäller att tappa tänder... stackars lilla pluttisen då   


 

nu sover iaf gullepion gott   

stackars liten... 


tidigare ikväll var jag hem till Eva-Maria med alla nallarna jag hjälpt till att samla ihop till sjuka barn på VCS... 

tyvärr bidrog bara korsholm med ynka 37 st nallar!! och då hade jag själv köpt 2...

mamma 1...

pappa 1... 

syrran 1...

och min moster 1...


och då är det bara jag & mamma som bor i KORSHOLM av dom   

är BESVIKEN på Korsholmare... måste jag verkligen säga...

tycker nu iaf såna med små barn hade velat vara med och bidra till en sånn här sak...

men tji fick jag! inget intresse... DÅLIGT!

nåja, tack och lov finns det andra snälla människor som har velat delta   

och några helt underbara korsholmare också     

kommer alltid att minnas vilka tror jag! detta har varit ett viktigt projekt även för mej!


ska bli spännande att se hur många nallar det allt som allt blir senn...

hoppas MASSOR!!!





Av erica - 18 oktober 2012 00:59

Idag kom det ett brev från gulliga Caroline i England! Så roligt!! 


 


 


ska försöka svara på mina 2 brev jag har i helgen! 

  


Av erica - 18 oktober 2012 00:39

FUSKAT! men valde ju det själv... lite kex... så är ingen fara eg...    fortsätter utan att försöka fuska...


idag var jag efter tösen till dagis till kl. 1, senn åkte vi med mommo till tandläkaren! 

och några små ärenden... och så hem igen! då tog jag en tupplur   

ibland är det SÅ skönt att ta tupplur juh!!

(gubben är ju hemma på permittering så...han fick sköta... okej, man behöver ju inte "sköta" dom leker rätt bra själv... fast när jag tog tuppluren lekte dom "hoppa i mammas säng leken" )  


var också och tog ut Isabelles nya halare från ellos... kom ju för nån vecka senn men den var alldeles för stor... så fick beställa en mindre! denna är också stor, men hon växer ju   


 

tycker man om stjärnor så...  


 


detta kom också från ellos


 

dessa valde benjamin, han har samma men gröna också   

han ville ju också ha nåt med stjärnor   


 

och söta strumpor åt tösen! går MYCKET strumpor då hon är på dagis... undrar vad hon sysslar med vissa dar   



också dagisfotona kom idag!!! wihooo   



Av erica - 16 oktober 2012 23:07

funkar bra att vara utan gott... ÄN SÅ LÄNGE! får se hur det känns på fredag då när alla andra sitter och mumsar och inte jag... förra fredagen gick det ju bra... hoppas går lika bra denna fredag!


har just tagit fram fotvärmaren!! iskalla fötter!!

hoppas verkligen mina fötter "tinar" upp... är redan varmt och skönt... men mina fötter är lika kalla för det... 

suck!! nåja, med tiden kanske...   


nu ska nog jag ta och kolla dexter tror jag!! 


Av erica - 16 oktober 2012 22:46

 

      


Ovido - Quiz & Flashcards