Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av erica - 26 oktober 2012 23:21

sov 0 timmar inatt... hade läkar tid kl 8.20 var som en zombie...!!

fick hålla mej vaken enda till kl 1, då jag & lill gubben hade varit efter tösen till dagis (aningen tidigare pga tröttheten... + att jag visste tösen var mega trött också) 

vi hann bara hem somnade vi typ... och sov i hela FYRA TIMMAR!!

  

och endå somnade jag på soffan ikväll... och är fortfarande trött...

men att sova bara 4 timmar är ju inte mycket heller så...

och så har vi varit sjuka... har ÄNNU äcklig hals... osv... så nog fan tröttar det ut en!


om man skulle kolla en film... orkar man? nåja, är rätt mysigt att somna till en film också   


Av erica - 26 oktober 2012 23:14

ett brev till Schweiz for iväg idag...


 

blev suddig bild... morr...


snyggt brevpapper eller hur ??   



Av erica - 26 oktober 2012 00:46

idag bestämde jag mej! nu får det vara nog att ligga nerbäddad!!! efter maten tog jag mommo & tösen med mej och åkte på lite ärenden...   


RIKTIGT ROLIGT att GÖRA NÅNTING igen... haha, då är det ju bara några dagar man varit inne, men iaf... blir tokig av det iaf   

jag trivs att RANTTA!!!   


köpte inte direkt nånting annat än kattmat... och MUMIN TE!! 

(har blivit så jävla snål helt plötsligt! haha)


 

har aldrig ens sett detta förut!

dricker inte ens te... men var ju bara ett MÅSTE!!

och FÅR ju börja dricka nu! juhh   


 



Ovido - Quiz & Flashcards