Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av erica - 30 oktober 2012 23:38

idag har man fått en finne eller nåt på öronsnibben som tar jävligt ont... och en jävla stor förkylnings blåsa på läppen... och vaknade med feber... 

MORR!

nu räcker det!!!


tror jag tänker ta mej nånstans imån... blir galen att bara sitta inne... men måste ju kolla hur jag mår/tempen imån bitti först kanske... är väl onödigt att kämpa sej iväg om man inte är frisk... men blir bara så galen!!


idag kom annars denna också (inte bara brevet till mej, utan också en sak till Benjamin... ja och även en sak till Belle   )


 

35 kr på tradera!!


 

och denna till Belle!


har också för några dagar sedan beställt från IKEA...


 

en sånn... till fd bastun... där jag nu håller på och fixar till jobbrum åt mej också!

jobbrum/förvarings rum... får se hur det blir   


men vi har ju lixom ett litet extra krypin, är ett måste att användas nu... när vi har alldeles för LITET hus...


köpte också 2 lampor...


 


2 st av denna!


ser fram emot mitt paket   



Av erica - 30 oktober 2012 16:59

Idag damp det ner ett brev från Christina i Sverige!


 


 



Av erica - 30 oktober 2012 16:50

Isabelle fick välja, och hon ville i år, vara en pepparkaks gubbe på julkortet... så beställde just varsin dräkt åt dem då! 

jag är ju för det där att syskon matcha så   


 

så söt!


Ovido - Quiz & Flashcards