Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av erica - 12 oktober 2012 23:09

trött som en åsna...! sov waaaaay too little last night...nåja, får helt enkelt skylla mej själv!!


idag var vi efter tösen till dagis till lite efter 1... hur vi ÄN försöker hinner vi INTE till 1 mera... pga. lill gubben då   

idag steg han i en vatten pott med sina lenkkare... som sagt, alltid något!


senn åkte jag iväg till matkapojat... kollade på kryssningar... lekparken med kidsen, hem till syrran, halpis, träffis med en i smedsby som gav mjukisnallar jag samlar in till sjukhuset, prisma... gubbens jobb... iso mommo, gubbens jobb... s-market & hem kl 8!!! UGGH...


nu sitter man här som en zombie... tänkte endå om jag kanske skulle orka se en film?! är ju inte så farligt om man somnar heller... så kanske värt ett försök...vill ju gärna titta på nånting innan jag ska sova...


 


 

bus med dom stora rosa stövlarna   


 


 


 

tåget var en hit...tills han föll och slog i huvudet   

mammas lilla hjärta   


 

  


 

  

(hade svårt att fånga tösen på bild idag... hon var som en duracell kanin...!! haha)


 

kasta sand på mamma var kul   


 

killen med dom rosa stövlarna var sååå nöjd när han fick 3 ballonger av moster mia   


 

mörkt värre...


 

att fota och köra bil var inte det lättaste... men det funkade   





Av erica - 12 oktober 2012 00:46

30 dagar kvar... jisses vad tiden går   

går hur bra som helst... idag också bara LCHF mat... men har blivit väldigt lite mat idag... känner mej inte hungrig!


idag fick jag meddelande att dagis fotona gick att beställa!! jeeej!!


 

hur nöjd är inte jag med dessa!

min underbara lilla tjej   


 

  


 

  


 

  

synd att Benjamin ser så lessen ut... men söt för det såklart   



Ovido - Quiz & Flashcards