Alla inlägg under oktober 2012

Av erica - 16 oktober 2012 18:02

älskar den butiken, webbshoppen allra mest    men endå handlar jag nästan mer på h&m... hur kommer det sej  


 

denna kommer ut om några veckor... skulle gärna köpa den åt tösen!

hon är ju kattgalen så!   


 

denna är så fin! brunt ÄR fint!


 

så jättesöt!!

visste ni det att riktiga igelkottar kan ha salmonella smitta? usch...


 

 

söta mumin grejjs! men köper INTE!

mina barn e så varmblodiga så är endå rätt sällan dom använder pyjamas...

så det vi har räcker till då dom behövs!


Av erica - 16 oktober 2012 04:03

typ! var till lidl och handlade kuvert idag när jag såg bullorna! köpte varsin åt barnen...Bumbis total älskade sin...tösen not so much!

Av erica - 16 oktober 2012 02:03

har helt glömt bort min blogg... och nu är kl mitt i natten som vanligt...men är pigg...   

idag har jag INTE ätit LCHF... men har inte det heller som ett måste, utan mitt måste är godis/kex/bulle/annat gott fritt   


så jag käkade macka till morgonmål & spagetti till middag! så de så!!

(måste ju äta lite nångång också... för det där LCHF är rätt svårt att få i mej   )



Av erica - 16 oktober 2012 02:01

var på en liten prommis med hunden... kommer verkligen inte igång med mina längre prommisar...


Av erica - 15 oktober 2012 02:44

Av erica - 14 oktober 2012 23:41



















     

    (  )
 













Av erica - 14 oktober 2012 22:43

har gått braaa... är ju inte knappt hungig mera!! vet ju inte om det är bra eller dåligt...hmm...


var till iso mommo ett varv idag också, efter dom 2 sista fönstrena!!


 

hittade en söt buske att fota   


 


 

vad gör tösen då??


 

jo... BUSAR!!


 

gubben hämtar fönster!


syrran var hit en stund också halv 9 ikväll    vilka tider!!

kom här förbi efter att ha varit på "frias" till "frillin" i petsmo   

hon var INTE länge här... bara kom in en sväng!



LOL

Av erica - 14 oktober 2012 00:00

mysig liten film!      


 

      (  )


Ovido - Quiz & Flashcards