Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av erica - 6 oktober 2012 01:06

dagens meddelande när man hämtade tösen...   


 

roligt när man får höra att vissa föräldrar inte ens kollar sina barn... NOT!!

typ SKÄRPNING!!



Av erica - 6 oktober 2012 00:24

hon fyller ju år imorgon (eller eg IDAG eftersom kl är över midnatt...) men hon hade kalas för släkten idag, och imorgon lördag fest för vännerna! + även jag    men vet inte om jag orkar åka... alla kommer ju va fulla... förutom jag då...vilket kan bli aningen jobbigt... måste fundera! 

jaaa... och så måste man va klädd i vitt, svart eller rosa   

har ju vita byxor jag gillar... men ingen tröja i dom färgerna jag gillar nåt skillt... piss   

nåja, har nog en svart jag kunde ta om jag vill åka   

skulle ju va roligt att träffa Tore   


 

söta syrran   


 

söta Belle   


 

syrran, micki, mommo, gambä fammo, patti


 

gulligaste moffa   


 

söta Bumbilinis   


 

Mia äter Bengts smörgåstårta... har hon världens bästa chef eller vad?!

TYP!


 

o i köket hittade jag gubben snacka med tantta & en kex ätande tös   


 

söta nanny   


 

tror tösen börjar bli mätt   


 

cut the cake


 

syrran öppnar mitt paket   


 

och inne i den vita lådan jag gav henne fanns en liten överraskning   


 

en sånn   

bra att ha skit att va utan   


 

(ännu en jävla bild som inte svänger som jag vill)

i låddan jag köpte tänkte hon samla alla sina klockor   






Ovido - Quiz & Flashcards