Alla inlägg under augusti 2011

Av erica - 8 augusti 2011 23:56

kör inte den metoden helt... men så gott som! ska testa nu så ser jag om jag e nöjd....   

spännande!!


sitter och diggar till arvingarna i hörlurarna nu... är ju bara dom jag lyssnar på just nu   arvingarna feber... nä vadåå?  


    mina älsklingar   


  cowgirl  


   gullegrisarna!


  mys ställning  

gullegris sover på en massa täcken när det hände en liten olycka på madrassen! men täcken funkar bra också   


"bocka bess" som barnen kallar dom! finns här i byn! och väldigt intressant för barnen att hälsa på typ varje dag!

    hehe   

 

  snutte!!!   

Av erica - 8 augusti 2011 03:08


 

         

Av erica - 7 augusti 2011 03:09

var länge senn jag beställt därifrån... är nog 6 år minst    men nu mitt i natten gjorde jag det, beställde en grej !!


 

en derma seta... och fick nu 2 till priset av 1   har länge velat beställa en, men det har bara inte blivit av! svärmor har en så vet att dom funkar! 

nåja, nu får ju jag & gubben varsin egen då  

ska bli otroligt skönt att slippa alla dessa rakhyvlar... BLÄH!!

hoppas paketet kommer SNABBT!!


och en liten snuskis drar jag här innan jag ska gå sova  


Ska vi?? - Nej, inte ikväll. Jag ska ju till gynekologen i morgon, svarar hon. Efter en liten stund puttar han på henne igen.. - Men du ska inte till tandläkaren va??!! ;-)


GO NATT   

Av erica - 7 augusti 2011 00:44

minns inte när jag började med dag 1... att inte äta sött, men var ju ett bra tag senn iaf....senn dess har jag bara fortsatt... har ibland unnat mej nåt på helgen, men aldrig på veckorna!! är så pass STRONG så har jag bestämt mej så har jag!! men har inte gått ner nånting alls... utan snarare nu sist jag vägde mej hade jag gått upp 1/2 kg igen... pendlnar -1 kg... till + 1 kg igen ungefär... WTF lixom!!! såhär svårt har jag ALDRIG haft det att gå ner i vikt förut...

ute och motionerar så svetten rinner varje dag.... utan fucking resultat!!!  

blir så jätte ledsen... menar när man verkligen kämpar...

nåja, försöker med nåt annat... denna veckan som kommer, ska lämna bort KOLHYDRATER... ska gå lite in på LCHF ... men endå inte! typ nåt ditåt... ska lämna bort bröd, potatis, pasta.... ris... nåja det äter vi endå aldrig så  

ska försöka en vecka och se om det ger nåt mera resultat... förut har det gjort det nämligen...!!  så nu HOPPAS jag på detta... annars blir jag nog knäckt!!

fettsugning nästa då lixom eller nåt...


  förra veckan @ carpella


  sötnosen  


   igår kväll när jag & kidsen & doggen gick på kvälls prommisen!


  min lilla bebis sover så sött   helt slut efter tuung dag med besök av moffa & tantta, och senn fammo & faffa  

(bilden tagen förra natten)


  Isabelle med på min prommis! stackarn hinner knappt med, men med ska hon med VÅLD  


   mysigt med promenad i regnet!  


   bästaste byn som finns   


 

Av erica - 6 augusti 2011 02:25

fan vilken söt film detta var!! jag som varit skit sömnig alla kvällar/nätter nu men höll mej vaken utan ansträngning med denna film! ME LIKE!!


 

   )   

Av erica - 4 augusti 2011 23:00

idag e min lilla prins 1 år & 8 månader!!! kan bara inte fatta det själv att han snart fyller 2 år!?? menar.... vart har tiden försvunnit? lessamt tycker jag... 

så om 4 månader är det JUL! ja jisses....


hittade ju på FINDIT en gratis kryssning   helt underbart!!!

Helsingfors-Stockholm!! ser fram emot det redan!! jihuuu!!

ska åka efter biljetten imån! tack snälla människa säger jag bara!!!


har idag 17.00 varit på bio med syrran... hihi kändes skumt att sitta på bio kl. 5   men funkade nog det med! 

  JIM CARREY!!


 

    


fan vilken rolig film!! tyckte tydligen inte en snubbe som steg upp och åkte hem efter halva filmen      

Av erica - 4 augusti 2011 01:31

känns som det är mkt loppis just nu... har inte varit till loppis idag, pga. bron, skulle ha blivi onödigt långt att åka... men IMÅN åker vi! har iaf prissatt mera loppis saker... och desto mera jag söker, desto mera hittar jag att sälja    är riktigt på HUGGET med att sälja bort saker just nu!!! vill slippa JÄTTEMYCKET! och mycket av det som jag inte får sålt senn, kommer jag skänka till röda korset eller nånstans...men hoppas ju såklart att få mkt sålt också, så jag kan börja spara lite pengar till tallinn resan   


  vilka sköna kattdagar vi har här  

MOZART! en riktig mys gubbe  


    sovstund med frassarna  


   hahaha   


  the bitch  


  frassarna älskar sin lilla matte  


   ...och lilla matte sköter såååå bra om oss  


   GOSAR!!


  hur gulliga e dom inte alltså  ?

ja detta kan man inte kalla annat än kärlek


  och efter en hel dags kisse mys så är det dax att gå och sova!! I nya hello kitty pyjamasen (tvättad och tumlad innan)

så sött med bebis dräkt på en 5 åring  


fick bilder av Bettan igår på mailen, som hon tog när vi träffades! ska lägga in några...


 

  jag & kidsen  


       

Av erica - 3 augusti 2011 00:17

lite snuskig humor måste man ju få ha...   har snott dessa av Fredrik!


En man hjälper sin fru med ett lösenord till datorn. Han Knappar in: "MIN-SNOPP". Frun faller ihop av skratt när datorn poppar upp ett felmeddelande: "ERROR: NOT LONG ENOUGH"


En liten pojke frågade sin pappa:"Vad är det mamma ha mellan benen?" Pappan svarade:"Paradiset" Pojken frågade igen:"Vad är mellan dina ben pappa?" Pappan svarade:"Nyckeln till paradiset" Sonen säger:"Ett gott råd pappa,byt lås....För grannen har en extra nyckel. :)


jätte skojjiga tyckte iaf jag... men då har ju jag snuskig humor!!   

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards