Direktlänk till inlägg 6 maj 2012

stan

Av erica - 6 maj 2012 00:12

idag på eftermiddagen bestämde jag & tösen oss för att vi skulle dra till stan och köpa lite pärlor..vi behövde VITA! lill gubben ville följa med, vilket passade utmärkt fick gubben i huset städa! 


åkte till BR och shoppade 5 påsar pärlor!!  

blev vita,svarta,gröna,gråa & "beige aktiga"

har så mycket neon, rosa, och pastelliga färger så behöves mera annat idag!


köpte också en 5 liters "hink" att ha alla päror i, den vi hade var så liten


lite skojj i rewell center hade vi också  


bumbiiii åker helikopter  

 



mina söt möss   


wihoooo  





glad tjej  


söt nöt prövar hängmatta på anttila  

sånn skulle man ha!!


Ronja & Ludde tävlar vem som hinner äta mest...


Ludde ger upp  

haha hahahahhaha


pärlorna i 5 liters burken

 

och det bästa är att det ryms maaaaassor till  


och pärplattorna ryms också  

än så länge  


detta har jag pärlat idag  


                    


                   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards