Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av erica - 17 augusti 2011 00:46

ja, kanske   

prövade marimekko gardinerna här i sovrummet idag... gillade det också, så nu borde jag hitta ett par till hit  


   gillar nog verkligen denna kappan jag!  

har ju INGA gardiner i sovrummet annars... har heller inga i vardagsrummet... gillar inte gardiner så mkt, plus att det blir LJUSARE utan  

har alltså bara gardiner i köket, och barnens rum... men kanske om jag hittar en till unikko kappa så kanske....  


idag har jag varit till stan 2 gånger... åkte och träffade syrran till 12, vi for till matkapojat, men dom visste inget om nån bussresa där ännu... så dom ringer då dom vet! MEN "party people" från helsingfors har varit för söliga att boka så nu fanns det inte tillräckligt med hyttar mera... så nu verkar inte resan bli av med alla ialla fall... återstår att se hur det blir! 

hade varit kul men....


andra gången vi var till stan var vi på lite rea shopping! alltså bara till anttila, citymarket & minimani... alltså inga kläder...

köpte nya sand leksaker åt barnen till 50% princess åt isabelle & barbapapa åt benjamin! tror dock jag tar fram det till våren... vill byta sand i sandlådan innan lixom...

på mini mani hade dom BILLIGA leksaker , köpte my little pony "sovrum" med häst och allt för endast 7 euro!! och 2 bilar åt lillebror!! dom var 2 & 1 euro! superbilliga!!

barnen var ju glada såklart....  


nu har jag lyft in hyllan i "fåston" så jag passade på att ta bild på den!


       

såhär blev resultatet!

jag e nöjd!! den där cat food plåt "burken" köpte jag idag på mini mani! tyckte den passade PERFEKT !! snyggare än att ha kattmats påsar lixom...


och på tal om katter... äger vi en super knasig en!


  Beethoven sover i sin koija på trappan  

gulle frass!!


  livsnjutaren Mozart  


lilla Ludde "dudde" som Benjamin kallar honom hamnade inte på nån bild idag... han stackarn har gått och haltat hela dagen...  

ska vänta och se lite, innan jag ringer veterinären..


  sötis!!

   

   söt plockar bär! och "bössan" som han kallar det ska vara på  

(mössan)

   

   busis innan han ska sova.... lite väl busig kanske  


vilken TUR man har som får ha 2 såååå härliga barn     


Ovido - Quiz & Flashcards