Alla inlägg under augusti 2011

Av erica - 16 augusti 2011 00:53

sitter och chattar med syrran och mitt i natten är det också... borde verkligen gå och sova! så man orkar upp och åka till matkapojat imån..och se om dom kan erbjuda mej det jag vill ha   


vet inte varför jag e så trött nuförtiden... om det är för att jag gör så mkt om dagarna...? målar och pysslar... stavgång på kvällen så svetten bara rinner av mej! usch ja, men hoppas ju på resultat!!


 

är denna hyllan jag målat vit... blev skit reslutat så gubben spray målade den nu ikväll, blev betydligt bättre...


 


är dålig bild... får ta en bättre senn... men syns ju ungefär... ser dock ut som om det droppar måla här.... gör det inte

VITT IS THE SHIT iaf!!


har idag vart och tagit ut loppis pengar!!! vi sålde över 300 e!! härligt!!


var senare på kvällen och handlade gummi stövlar åt lill killen! lite stora än, men han har nåt att växa i... han kan knappt gå i dom, så stora är dom... haha... men han växer ju och fossingarna med!


  BILAR!!!!! wohoooo lycka hos liten kan jag lova  


      premiär tur i gummistövlarna  


   snuttis  


   bus och mammas fossingar  


   brottom brottom  


           


lite picasso målningar här emellan  


   golla kisson!!


  koskö på kvällen!! ljuvligt inte sant!

LANDET!!


Av erica - 15 augusti 2011 02:14

bra film!! gillade den..

ännu en film jag orkade kolla fast jag var TRÖTT... sånt gillar jag!   


 

   )   

Av erica - 13 augusti 2011 23:37

hatar det ordet! KOLHYDRATER!! nu när man försöker att inte äta såna så finns dom ju faktiskt överallt... finns dom ju annars också, men innan har jag inte riktigt orkat tänka på dom! men idag blev det vanlig mat... tyvärr, men NU har jag äntligen fått reda på VAR jag kan köpa ett som annat! så nu ska här shoppas på måndag, så ska jag försöka vidare!


idag har jag målat dörrarna här i sovrummet... alltså skåpdörrar! eller började på dem igår, men idag blev dom färdiga!! så nu e dom inne och på plats igen! och nu BETYDLIGT finare! VITA!! bara knopparna som ska spray målas än... sa gubben skulle göra det, men... kan ju ta ett tag innan det lixom går fram  

jag HATAR att spray måla, stanken... man blir ju fan FULL eller nåt... BLÄ!

luktar helt enkelt för starkt...


när skåparna torkade klippte jag gräs... och senn efter det var jag ute på kvälls prommis! MÅSTE ha förlorat kalorier idag!!!! har doonat hela dagen ju!!

VILL SÅ GÄRNA NER I VIKT NU!! genast allra helst...


efter denna dag e jag iaf mega trött   John blund har iaf kastat sand i mina ögon redan... men vill försöka orka kolla färdigt NCIS avsnittet som jag inte orkade kolla färdigt igår... som sagt TRÖTT MÖSSA!!  

hade ju jätte gärna kollat en film... men orkar jag?


imorgon ska jag iaf fortsätta att måla !! så roligt! iaf när man ser resultatet! är en jysk hylla som ska målas imån... och så har jag alla skåparna i Benjamins rum också... om jag orkar! tror nog gubben får hjälpa mej med dom! kanske! är väl nog mera om jag HINNER... 

ska imorgon och tömma loppis också! HOPPAS HOPPAS man sålt mkt!! får pengarna på måndag! då ska jag nog betala kryssningen direkt tror jag!    

Av erica - 12 augusti 2011 01:10

jepp, det har dom i stan (vasa) just nu... men orkar aldrig åka på det... har nog varit nångång och "kollat läget" lite men... för tråkigt   


håller på att få nåt problem med LCHF.... gaaah detta skitet passar INTE mej... kan bra sluta äta alla kolhydrater (sålänge jag får äta FRUKT, och det är kolhydrater... men menar sådär annars) MEN det värsta med detta är att jag har ju aldrig gillat KÖTT och kommer aldrig att göra det heller... fisk går bättre, men äter man det hela tiden blir man nog less ganska snabbt...

idag när jag hade fixat köttfärslimpa med FET ost inuti och sallad, så höll jag på att börja spy! fy 17 för kött! brukar ju alltid äta så minimalt... men då brukar jag ju ha potatis eller pasta med också, vilket jag ju inte har nu... och då måste jag ju äta mera kött... men verkar INTE funka! ja vet inte hur jag ska fixa till detta...får ta mej en riktig funderare!

man kunde ju pröva på en lax vecka eller nåt, skulle funka... en vecka , men senn då ?! för gubben verkar det inte passa alls... han är VÄLDIGT dålig i magen   suck...


  min lilla retro kille  

prövade mina och syrrans ute byxor på liten  

(som vi hade då vi var små alltså  ) så najs med retro!!


    isabelle & mozart i studsmattan! där gillar dom att leka  

   busbebis älskar att busas ute  

   just had to!!!  


och så bara måste jag lägga in min prinsessas konstverk nu när den är fixad som canvas tavla!! såååå fin

  tänk att ha en helt egen picasso hemma   

Av erica - 11 augusti 2011 03:32

super bra film!!   


 

        

Av erica - 10 augusti 2011 02:06

spännande film! men HEMSK fy 17 också...


 

        

Av erica - 9 augusti 2011 23:24

längtar extremt till tallinn kryssningen!! vill åka nuuuuuuuuuu!

kommer sakna barnen MASSOR!!! men är väl bra att vara borta lite också?

men har JÄTTESVÅRT att inte va med mina små... nej fan kommer längta ihjäl mej!!  

töntig mamma kanske, men sånn är jag...


här kämpar vi vidare med att äta lchf... blir ju inte riktigt det endå... men äter inga mackor, potatis, pasta.... men frukt VILL jag ha då jag själv vill ha! men det är enda jag "fuskar" med... så jag hoppas det ska gå ner iaf...

ska nog väga mej på fredag tror jag... bara spännande att se!


idag har syrran varit här   barnen och katterna var överlyckliga iaf! hihi

hade man promenad sällskap också... men orkade inte gå så lång runda idag, för har fått sjuk hals!!!! och det kändes bara jobbigt allting tyckte jag...  

säger bara JÄVLAR om jag blir sjuk nu... men är ju HÖST ute också, så skulle ju inte förvåna mej om folk blir sjuka... vart försvann sommaren?

Av erica - 9 augusti 2011 02:35

var inte trött när jag kollade denna heller... alltså måste den ha vart bra   


    

   )


rekommenderar       

Ovido - Quiz & Flashcards