Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av erica - 2 augusti 2011 23:55

idag var jag, Belle & syrran och fyllde på bordet! (ja, även Mathias & Daniel var med) hade faktiskt försvunnit ganska bra därifrån... =glad=

Anttu (en av dom som äger loppiset) kollade vad vi sålt för... så på en dag hade vi sålt för 25 i kassa 1 och 44 i kassa 2! är helt nöjd nog! menar EN dag! (snackar ju i EURO nu då)

hopppas hoppppas hoppppas det fortsätter gå så bra också!!

men imorgon blir det inget loppis! PGA detta  


  suck!!!!

blev plötsligt väldigt långt till stan... märkte jag idag!!

så satsar på torsdag istället! hinner jag söka ännu mera imån också!


  bro bygge by night eller nåt 


detta handlade jag på loppis idag iaf....


  kunde bara inte låta bli mössan... dels för att jag ju faktiskt är lite "möss tokig" men också för att det är BILAR på den!!! ja och så ser den ju väldigt retro ut också... vilket ju är ett plus!

5 euro för allt detta!!  


  barnen bus leker ute! Benjamin ville ha på sej nya mössan som kom idag från H&M!! men fick byta senare den var väldigt varm   men FIN!!

  bumbi rotta   

  släpp in meeeeeej!!

  halåååå, någon där!??

  Isabelle & SÅKLART bästisen Mozart!!

hahaha katt gymppa?  

     gose på favvo platsen! I BILEN!!  

  Benjamin hos moster igår... kollar in skåpen... vad det finns för KEX där  

   nami nami  

ett rosa, riktigt kara kex   

Av erica - 2 augusti 2011 00:37

idag var det öppning där...! så dit for vi iväg & fyllde bordet! HOPPAS HOPPAS HOPPAS man ska slippa nåt nu...allra helst allt men det kan man ju bara drömma om!! imorgon ska vi (jag & syrran) och fylla på mera!

bara att hålla tummarna nu!!  


   hello kitty regn jackan åt Isabelle hittade vi på suvi kirppis! hon BEHÖVER en, hon har ju ingen hemma! jippiii FYND!

och bamse paiton var enda jag hittade på Adam & Eva ! Alltid nåt, men fin var den!


  en sånn här mega MLP hittade vi också på suvi kirppis! är alltså ingen vanlig pony, utan den e STOR!

fan när man vill slippa leksaker...så går man och köper fler   lite väl korkat typ   


att rantta blir tröttsamt iaf.... för dom allra minsta  


   skön ställning  


   senare e man pigg & glad  


   tytta  


och min lilla bebis som har börjat prata bara mer & mer... jisses vad det går undan nu tycker jag! såååå duktig liten pojke! mamma sååååå stolt!!  


    denna bilden tog jag igår när vi var på vår kvälls prommis! Isabelle inte det renaste runt munnen ser jag  


   bus   

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards