Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av erica - 18 augusti 2011 23:03

vilken lycka när man ställde sej på vågen imorse när jag nu har gått ner 2,2 kg!!!

snacka om att man nu är IVRIG att fortsätta!!!

tycker ju inte att det syns nånstans... men skit samma just nu  

gillar iaf att vågen visar mindre!! haha!!


testade idag "bröd" från LCHF boken... blev tunt och fint  


   smeten!!


  färdigt!!

blev som en TUNN pannkaka... smakde lite så också ärligt sagt!

ägg, bakpulver, smältost & riven ost är det i!


idag har jag varit ut och gått TVÅ gånger! SKA med våld ner i vikt NU!!

och då är ju motion bra..har jag för mej!  


  vart ska dom stora stövlarna med lill killen  ??

han går lite...tja skumt i dom, men han SKA ha dem på sej... haha

SÖTUNGE!!


  plötsligt blir det brottom  

    

    prinsessan  

     

       

(poolen har stått där det inte är gräs  )   

Av erica - 18 augusti 2011 00:27

jag säger bara FY FAN!!

lär jag INTE äta igen... och inte kokos heller för den delen... men lär ju måsta lägga i kokos istället för mandelmjöl i ett som annat, så är bara att stå ut!  

har ALDRIG gillat kokos ens... och nu ska det vara i lite allt man fixar  

nåja, är ju mitt eget val!!


idag köpte jag en LCHF bok på findit, som råkade vara en min bekants, var ju passligt  


  bästa boken jag nånsin köpt tror jag!! fanns mycket smarrigt där vi ska fixa!

(mycket äckligt också men  )

TOPPEN BOK!!


nåt annat jag också köpt idag är grekisk yoghurt ... vet inte vilken jag gillar bättre... än!

har också impulshandlat en "wood box" idag  


   

 

har lixom velat ha nånting dit jag kan samla gubbens post eller nåt... för han e rätt trög att gå igenom den så, och har jag inget bra ställe så försvinner posten... nog för att den kan försvinna därifrån också... men jag ska iaf försöka  

har ju en väldigt pillig pojke här i huset   


idag har syrran & mommo varit här hela dagen  

jättemysigt!! 

var också innan dom åkte hem på en natt promenad (jag å syrran & doggen) mörkt och mysigt!  


   bästa vännerna  


   Belle & twinsen... Beethoven i bakgrunden


  gotte grisen äter pågen muffins  

bjöd ju på åt våra "gäster" och då såklart vill ju barnen också ha! men INTE jag & gubben!! 


  mammas lilla charmtroll!!  


   snuttebullen  


har idag varit en varm och skön sensommar dag! jag blev till och med svettig när jag målade alla Benjamins skåp dörrarna!! men nu är alla målade & vi ska sätta upp dem imorgon! med blåa knoppar som gubben spray målade idag! kommer bli snyggt, iaf SNYGGARE än trä färgat som det har varit... BLÄ för trä färg!!

MEN hösten är på kommande... fick verkligen beviset på det idag när jag gick till postlåddan...

  HÖST!!!!

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards