Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av erica - 22 augusti 2011 22:08

glömde ju heeeeeeelt bort igår att vi varit gifta TVÅ år!!    kom nog på det just innan läggdags... men var ju inte ensam om att glömma det   

fatta att 2 år har gått redan... känns ju som igår nästan...

Av erica - 22 augusti 2011 21:53

just nu e jag totalt less på LCHF mat!! fy 17!!

men äter det ialla fall... värsta är att inget vill gå ner  

kan ju inte äta allt i LCHF väg då heller, rättare sagt ganska mkt som man inte kan äta pga. allergier! SUCK!! blir lite enformigt... men men... vi ska nog försöka ett tag till! 


idag var första dagis dagen för tösen! hon var MEGA LYCKLIG när hon åkte iväg till dagis imorse!!   VILKEN LÄTTNAD!!! HÄRLIGT!!

när jag kom efter henne så satt hon bredvid Hugo och båda hade samma färger på sin jacka, var ju extremt sött   självklart bästisar ska ha samma färg!! fniss


usch... har en feeling jag inte kommer ha gått ner nånting alls på fredag... har ju inte ätit nåt onyttigt alls, men bara en känsla jag har... tycker jag känner mej så fet idag... snark... men hoppas på - 3 kg till så man e mera peppad att fortsätta igen! man e ju inte lika peppad om man bara gått ner 0,5 kg eller nåt... MEN fortsätta behöver man ju göra för det!!


om man skulle ta och kolla en film...

Av erica - 22 augusti 2011 01:03

tja vad ska man säga.... inte världens bästa film direkt, men fick ju den färdig kollad nu iaf... började kolla den igår , men höll på och somna (troligen inte pga filmen..utan var sjukligt trött) men anyway, ingen direkt höjdare...


 

    

Ovido - Quiz & Flashcards