Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av erica - 16 augusti 2011 15:12

jippiiiii!!! nu ÄNTLIGEN har jag gått ner lite!!! LYCKA!!!

nu känner man ju sej ännu ivrigare!!


köpte turkisk youghurt idag... lär ju ska va bra! nja... lite väl syrlig, men mättar ju lite iaf så   ska nog söka efter den grekiska , eller allra helst den ryska!!



     

Av erica - 16 augusti 2011 00:53

sitter och chattar med syrran och mitt i natten är det också... borde verkligen gå och sova! så man orkar upp och åka till matkapojat imån..och se om dom kan erbjuda mej det jag vill ha   


vet inte varför jag e så trött nuförtiden... om det är för att jag gör så mkt om dagarna...? målar och pysslar... stavgång på kvällen så svetten bara rinner av mej! usch ja, men hoppas ju på resultat!!


 

är denna hyllan jag målat vit... blev skit reslutat så gubben spray målade den nu ikväll, blev betydligt bättre...


 


är dålig bild... får ta en bättre senn... men syns ju ungefär... ser dock ut som om det droppar måla här.... gör det inte

VITT IS THE SHIT iaf!!


har idag vart och tagit ut loppis pengar!!! vi sålde över 300 e!! härligt!!


var senare på kvällen och handlade gummi stövlar åt lill killen! lite stora än, men han har nåt att växa i... han kan knappt gå i dom, så stora är dom... haha... men han växer ju och fossingarna med!


  BILAR!!!!! wohoooo lycka hos liten kan jag lova  


      premiär tur i gummistövlarna  


   snuttis  


   bus och mammas fossingar  


   brottom brottom  


           


lite picasso målningar här emellan  


   golla kisson!!


  koskö på kvällen!! ljuvligt inte sant!

LANDET!!


Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards