Direktlänk till inlägg 6 maj 2012

ont det gör ont

Av erica - 6 maj 2012 23:16

i min axel!!! kan kanppt röra den emellanåt.. känns som den skulle va ur led!? inte för att jag nångång haft så men...

ja ingen aning... inge trevligt iaf... 


idag har syrran & mamma varit här   

barnen var superglada!!   


idag har jag fått till och med syrran att pärla  

emellanåt såg hon så engagerad ut  


jag har pärlat stjärnan!  (högst upp)

Isabelle den gula glada stjärnan & syrran hjärt flaggan  

(som är svängd fel väg)


har också idag köpt mera pärl grejjs på ebay! ska bli spännande att få hem det  


hittade några bilder som jag tror att jag inte satt in här...  

tankspridd  


en liten som ville ut å gå i baby kärran  


 


liten med sina nya bamse solbrillor  

påväg på prommis... för nån dag senn!


               

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards