Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av erica - 28 augusti 2011 19:09

har inte alls orkat blogga nåt på några dar... har varit såååååå trött om kvällarna nu så är riktigt grymt... men man stiger ju upp tidigt, så eg inte så konstigt  


- 2,7 kg har jag iaf gått ner allt som allt... men igår var det ju villaavslutning så då bestämde jag mej för att ÄTA GOTT! är man nog värd nu & då... fast man är tjock och vill gå ner i vikt   och även idag har det åkt ner lite "left overs" men ingen fara... har klippt gräs idag så svetten RANN... och ännu ikväll ska jag på promenad   går jag nog bort lite av det iaf!!

men är taggad att fortsätta imån att äta bra igen  


i fredas var jag med tösen och shoppade lite... hon fick en glittrig klänning... som jag inte har fått på bild än iaf...

dessa köpte jag åt lill killen iaf!! såååå söta!!


 


killen e ju totalt förälskad i allt vad som ser ut som bilar så  


   min lilla sensommar tjej  

eller är det höst? nej inte iaf igår & idag... bilden är från i fredas


   


   också från i fredas , mammas lilla sötöra  


   


igår var det villaavslutning och på dagen var linda hit med sina 2 killar, var jätteroligt!! och barnen hade roligt tillsammans...  

hoppas verkligen vi får träffa dom snart igen!! jätteroligt också när Isabelle & Dennis e jämngamla, skiljer ju bara en dag! BB kompisar!  

(har känt mamma Linda senn skoltiden )

  villaavslutning   fast jag var nykter som vanligt! 

men rätt cool öl burk också, så just had to lixom  

 villaavslutning 27.8.2011

  söta syrran sitter inne och super  

   Luddis vila va me å (tidigare på kvällen)

   

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards