Alla inlägg under maj 2012

Av erica - 23 maj 2012 01:03

skit!!! men har idag haft så sjuk hals igen så har inte alls varken velat eller ORKAT med nån promenad...zumba eller nånting... har bara slöat hela dagen!! har ju varit lite små krasslig, men var bättre då igår så jag zumbade och klippte gräs... kanske jag borde varit lite försiktigare...!? ingen aning men har MER sjuk hals nu än innan...

och Benjamin är dunder förkyld också... och Isabelle har börjat hosta (hon har varit förkyld några dagar redan, men började hosta idag!) 

så.... får nog skippa att röra på fläsket några dar nudå tippar jag...  


har en kille som inte kan sova här... och kl är 2!!! men han är mega snorig och inget är riktigt bra...

stackars liten...  


idag kastade Benjamin sin macka på golvet... tydligen smakade den för nån iaf  

FRIDA heter kissen... tösen har bestämt sej  



Isabelle var med till mommo medan jag städade!

OBS!! städade inte hennes diskbänk typ...  

(därför den är så stökig...hehe)


       

Av erica - 22 maj 2012 00:32

har ju alltså syrrans wii zumba lånat nu... men beställde just ett eget (för syrran som är träningsnarkoman behöver ha sitt tillbaka...nu när hennes antibiotika kur är slut... var nog bara därför jag har fått låna det   men passade på när hon var sjuk!! ) 

och på samma gång köpte jag ett annat spel, som en min vän miste 5 kg med att "spela" 


 



dessa två!!


har skippat alla såna här spel till playstation 3, är så mkt mer nöjd med min wii!!

love my wii  


 

   

Av erica - 22 maj 2012 00:11

idag skippade jag promenaden (dels för att jag inte hann)

var och städade till mamma och senn klippte jag gräs & senn zumbade jag!

Wii zumba   

roligt som fän, men rätt svårt! nåja, huvudsaken man får upp flåset & det FÅR man!!

hoppas förlorat massa kalorier idag...

vill ju vågen ska visa mindre nångång...


Av erica - 20 maj 2012 23:58

är på "gamba godingar humör" just nu  


 

Av erica - 20 maj 2012 23:56

 


 

WII

Av erica - 20 maj 2012 23:21

Belle har lånat wii spel på bibban istan   är nog BRA att man kan LÅNA spel och se om dom är värda att köpa!!! me like!!


 

flickigt!!  


 


bilderna tagna igår, idag har hon varit mer fokuserad på wii fit (eget spel)

jag har spelat zumba  

hoppas INGEN såg mej från fönstret... isåfall har nog dom nåt att fundera på vad jag egentligen höll på med  

zumba rörelser not really my thing  

        

Ovido - Quiz & Flashcards