Alla inlägg under maj 2012

Av erica - 27 maj 2012 01:25

Loreen vann ESC ikväll! Grattis Loreen & grattis Sverige!! var ju helt klart bästa låten ikväll... och så lättad att alla andra fattade det också... men var ju nästan säker på att sverige inte skulle vinna, för ibland röstar dom ju väääldigt skumt... men TUR folk fattar sej på musk!! (många iaf!! hehe)


har varit ett underbart fint väder ute idag, vi har varit ute typ hela dagen!! HÄRLIGT!

mommo & syrran har också varit hit!

men är för trött nu för att orka lägga in några bilder... så får göra det imån!


GO NATT

Av erica - 26 maj 2012 00:46

idag var jag med kidsen 6 TIMMAR på stan!!! jisses... hade så många ärenden att uträtta också, och massor att shoppa!! Isabelle var NÄSTAN nöjd... men bara nästan... var ännu en mimmi pigg tröja hon ville ha, som jag var villig att köpa igår men nej nej... när vi var klar vid h&m ville hon ha den iaf... men jag orkade INTE gå in dit igen... så roligt är det inte att shoppa med galna barn!   

som till ex. när jag var på apoteket och skulle köpa avmaskning åt katterna, sprang Benjamin BAKOM apoteks disken med personalen där!!! lämnade att fundera med tanten i kassan om avmaskningen och kg hit och dit, mitt i allt slank lill killen iväg...............

SKÄMDES!!! MEN turligt nog bara skrattade dom där...  

vid musti ja mirri när jag stod och beställde vid kassan välte han en hylla som gick på rullor....

OMG!!!

vet inte riktigt vad som hänt min lill kille... han har blivit såhär bara mitt i allt... han har alltid varit så snäll i butikerna... men VIPS!!! som bortblåst!!

tror nog jag får tänka om nästa gång jag ska ha med mej barnen till stan.... hmmm....

borde nog ENDAST beställa hem saker via nätet  


detta beställde jag på musti & mirri


och med min nummer bakom alla!!   


dessa saker på LINDEX!

märkte idag att även Benjamins lippis var lite liten...så han fick en ny! och glad var han  


perfekt åt en dalmatin lover!!




båda dessa från H&M!


Benjamin fick också en postis per leksak, eftersom han inte fick alls lika mkt...

han var nöjd med det! MEGA NÖJD!!  


han har ju postis per bilen, så nu var det dax med polis bilen  


Isabelle & Amadeus hemma hos Tilda

 


såhär gott sover man efter en hel dag på stan  

(och innan det halv dag på dagis !!)


     


    



        

Av erica - 25 maj 2012 00:04

  


Av erica - 24 maj 2012 23:58

ännu en till gammal goding   


Av erica - 24 maj 2012 23:30

LINDEX såklart   


 

dessa två saker blev köpta...

en lippis åt Belle och en "tröja" åt Benjamin!

skulle köpa mera, men fanns inte på lindex i gw gallerian, så dom ringde till lindex istan och satt undan åt mej tills imorgon! TOPPEN! 

blir mera shopping då!


Av erica - 24 maj 2012 00:06

älskar denna sång!


Av erica - 23 maj 2012 23:55

Ovido - Quiz & Flashcards